معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی

امروزه با افزایش بسیار زیاد برای این محصول با ارزش ، سودجویان برای پر کردن جیب های خود از مواد تقلبی استفاده می کنند

معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی

امروزه با افزایش بسیار زیاد برای این محصول با ارزش ، سودجویان برای پر کردن جیب های خود از مواد تقلبی استفاده می کنند

پیوندها
  • ۰
  • ۰

اگر مردی هستید که اصلاح می کند ، به احتمال زیاد در یکی از دو دسته قرار می گیرید - کسانی که از ریش تراش برقی استفاده می کنند یا کسانی که از تیغ استفاده می کنند. پس چه فرقی می کند؟

وقتی می گوییم ریش تراش برقی ، منظور ما از فویل یا اصلاح دوار است ، و وقتی می گوییم تیغ ، منظور ما یا تیغ کارتریج است یا تیغ ایمنی. متاسفم برای طرفداران تیغ ​​مستقیم.

هر دو روش اصلاح مزایا و معایب متفاوتی را ارائه می دهد و هر دو بسته به آنچه شما به دنبال آن هستید به یک اندازه مفید است. اصلاح کردن یک تجربه بسیار ذهنی است ، به این معنی که هیچ یک از روشهای اصلاح بهتر یا بدتر از روشهای دیگر نیست. این کاملاً به ترجیحات و اولویت های شخصی بستگی دارد.ماشین ریش تراش براون

با این اوصاف ، برخی از شما ممکن است از برخی تفاوت های دو دسته اصلی دستگاه اصلاح آگاهی نداشته باشید ، بنابراین ما اطلاعاتی را در مورد هر دو به همراه مزایا و معایب آنها گردآوری کرده ایم.

تیغ ها


روش سنتی تراشیدن ، تیغ ها به دو صورت اصلی وجود دارند-تیغ های کارتریج یکبار مصرف که می توانید در سوپرمارکت خریداری کنید که اغلب در انواع سه و پنج تیغه عرضه می شوند و تیغ های ایمنی ، دستگاه های فولادی کوچکتر که دارای تیغ های تیغ دو لبه هستند. به به طور کلی پذیرفته شده است که ریش تراش های ایمنی در مقایسه با تیغ های یکبار مصرف چند تیغ ، تراش موی برتر را ارائه می دهند ، زیرا دومی می تواند باعث سوزش پوست و ریزش موها از جمله موارد دیگر شود. با این حال ، اگر با یک تیغ یکبار مصرف کار می کنید ، تفاوت بین آن و تیغ ایمنی نسبتاً ناچیز است.

وقتی پای کار را می گیرید ، هر نوع تیغی که می خواهید از آن استفاده کنید مزایای قابل توجهی نسبت به یک تیغ برقی ارائه می دهد. اصلاح بسیار نزدیکتر است ، و شما کنترل بسیار بیشتری بر روی محل حرکت تیغه ها و کار آنها دارید. آنها همچنین به طور کلی ارزان تر هستند ، استفاده و نگهداری آنها آسان تر است و نیازی به باتری یا شارژ ندارند.

اما ریش تراش چند نکته منفی دارد. مگر اینکه شما مورد سوء استفاده از تیغ را دوست داشته باشید ، باید چند دقیقه را به خیساندن و کف زدن صورت خود اختصاص دهید ، زیرا تیغ ها فقط در شرایط مرطوب پوست به خوبی کار می کنند. کرم ها و صابون های مختلفی که می توانید برای صاف کردن صورت استفاده کنید ، هزینه های اضافی را به اصلاح موهای شما اضافه می کند و بسته به مواد تشکیل دهنده آنها ، این پتانسیل را دارد که با پوست شما چندان خوشایند نباشد. اشکال دیگر این است که استفاده از تیغه (نسبتاً) محافظت نشده برای تراشیدن به این معناست که در معرض خطر ایجاد بریدگی ها و بریدگی های کوچک یا اگر نمی دانید چه کار می کنید ، دچار بریدگی های بزرگ می شوید.

به طور خلاصه ، استفاده از تیغ برای اصلاح برای کسانی مفید است که:

وقت و حوصله داشته باشید تا از روش اصلاح کندتر و زمان برتر استفاده کنید
به طور منطقی اطمینان دارند که می توانند از بریدن یا نیش زدن پوست خود با تیغ جلوگیری کنند
با صرف هزینه اضافی برای کرم یا صابون اصلاح مشکلی نداشته باشید
ریش تراش برقی


این دستگاه ها بسیار زرق و برق دار و مدرن به نظر می رسند ، اما در واقع از دهه 1920 وجود داشته اند ، اولین دستگاه در سال 1928 توسط Jacob Schick (بله ، آن Schick) ثبت اختراع شد. ریش تراش های برقی به دو صورت فویل و نوسانی وجود دارند. اولی از یک فویل برای پوشاندن تیغه برای اصلاح بیشتر استفاده می کند ، در حالی که دومی از یک سری تیغه های چرخان برای اصلاح یکنواخت ، اما کمتر نزدیک استفاده می کند.

در حالی که اصلاح تراشیده شده توسط تراشنده های برقی به طور کلی نزدیک تر و دقیق تر از اصلاح ارائه شده توسط ریش تراش است ، تراشنده های برقی مزایای کمی را ارائه می دهند. برای اولین بار ، برش دادن یا نیک زدن با استفاده از ماشین اصلاح برقی تقریباً غیرممکن است و تیغ برقی به طور کلی به مراقبت و تخصص کمتری نسبت به یک ماشین اصلاح با تیغه نمایان نیاز دارد. استفاده از ریش تراش برقی نیز بسیار سریعتر از استفاده از تیغ است ، زیرا نیازی به خیس شدن یا کف زدن ندارد و گذراندن صورت با ماشین اصلاح برقی زمان کمتری نسبت به تیغ می برد.

با این حال ، ریش تراش های برقی همه مزایا و معایبی ندارند. نحوه عملکرد تراشنده های برقی چند چیز را تضمین می کند ، یکی از آنها همانطور که قبلاً ذکر شد ، اصلاح نزدیک تر است. یکی دیگر از اشکالات اصلی تراشنده های برقی این است که چون از تیغه های متعددی استفاده می کنند که به سرعت به جلو و عقب می چرخند ، افراد با پوست حتی کمی حساس ممکن است پس از استفاده دچار سوختگی تیغ شوند. سایر معایب جزئی شامل تمیز کردن و نگهداری مداوم ، این واقعیت است که آنها نیاز به باتری و/یا شارژ دارند و قیمت بسیار بالاتر آنها در مقایسه با نمونه های دستی خود.

به طور خلاصه ، ریش تراش برقی برای کسانی مناسب است که:

اصلاح سریعتر می خواهید
پولی داشته باشید که بتوانید برای اصلاح اصلاح گران تر هزینه کنید
برای اصلاح کمتر اهمیت ندهید

قیمت ریش تراش موزر

قیمت ماشین ریش تراش موزر

قیمت ریش تراش موزر 7 دنده

فیلیپس ریش تراش

ریش تراش کیمی

قیمت ریش تراش براون

قیمت موزر فیلیپس

ماشین صورت تراشی

ریش تراش فیلیپس سری 9000

قیمت ماشین ریش تراش فیلیپس ضد آب سری 9000

ریش تراش پرومکس

خرید ماشین ریش تراش

ماشین ریش تراش براون

ریش تراش براون سری 3

قیمت ریش تراش فیلیپس at890

قیمت ماشین ریش تراش فیلیپس

ماشین ریش تراش پاناسونیک

قیمت ریش تراش پاناسونیک

سه تیغ

ریش تراش فیلیپس at890 تقلبی

ریش تراش براون سری 9

ریش تراش ارزان

سه تیغ فیلیپس

ریش تراش رمینگتون

ریش تراش براون سری 7

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی