معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی

امروزه با افزایش بسیار زیاد برای این محصول با ارزش ، سودجویان برای پر کردن جیب های خود از مواد تقلبی استفاده می کنند

معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی

امروزه با افزایش بسیار زیاد برای این محصول با ارزش ، سودجویان برای پر کردن جیب های خود از مواد تقلبی استفاده می کنند

پیوندها
  • ۰
  • ۰

نوشته شده توسط ISABELLE LICHTENSTEIN
 به روز رسانی شده در تاریخ 18 آگوست ، 2020
سوراخ کردن پوست
SOULCRAZED
 در این مقاله

زمان درد و شفابخشی
هزینه سوراخ کردن پوست
نواحی مشترک بدن برای سوراخ کردن پوست
روند
اثرات جانبی
چگونه جواهرات را عوض کنیم
نوع جواهرات مورد استفاده
مواد جواهرات مورد استفاده
از چه مواد جواهری برای سوراخ های پوستی استفاده می شود؟
سوراخ های پوستی - که همچنین به عنوان سوراخ های میکرودرم یا سوراخ های یک نقطه شناخته می شوند - سوراخ هایی هستند که بر روی سطح پوست صاف هستند. این تأثیر کاملاً مسطح اتفاق می افتد زیرا سوراخ های پوستی محل ورود و خروج جداگانه ای ندارند. در عوض ، لنگر پوستی مستقیماً زیر پوست نصب می شود. این لنگر حدود شش یا هفت میلی متر طول دارد و قسمت بالای آن روی لایه سطحی پوست قرار دارد و باعث می شود که مهره هایی به طور مستقیم در زیر درم وجود داشته باشد. سپس این جواهرات با پیچ خوردن در بالای پست نصب می شوند.

خرید لوازم آرایشی

جسی دارلینگ ، سوراخ کردن بدن حرفه ای در شرکت Taunton Tattoo در انتاریو ، کانادا می گوید: "این در واقع سوراخ کردن یک نقطه ای است که برای محکم نگه داشتن سطح پوست با سنگهای قیمتی زیبا یا جواهرات تخت در بالای آن لنگر می رود." "معمولاً ، درم [sic] در زیر چشم یا استخوان های یقه ، برآمدگی پشت ، بازوها ، باسن یا قفسه سینه قرار می گیرد."

آنچه سوراخ های پوستی را بسیار محبوب می کند این است که تقریباً در هر سطح صاف بدن قرار می گیرند و اصلاح قسمت هایی از بدن که امکان سوراخ کردن آن آسان است ، آسان می شوند. مراقب باشید با این وجود مراقب سوراخ شدن پوست باشید. برخی از افراد در واقع به معنی سوراخ شدن سطح هستند وقتی می گویند پوستی. تفاوت عمده در اینجا این است که یک سوراخ کردن سطح یک هالتر است که روی سطح پوست می نشیند و دارای یک نقطه ورود و خروج است. با چسباندن پوست ، چسباندن سوزن از طریق آن برای ایجاد "گذرگاه" برای جواهرات ، و قرار دادن هالتر در گوشت ، بنابراین هر دو انتهای آن قابل مشاهده است در حالی که وسط در زیر سطح پوست قرار دارد.


لوازم آرایشی

فروشگاه لوازم آرایشی

لوازم آرایشی مک

فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی

لوازم آرایشی و بهداشتی

محصولات آرایشی

آرایش

لیست لوازم آرایشی

لوازم آرایشی به انگلیسی

فروش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی

لوازم آرایشی مک

دیجی کالا لوازم آرایشی

لوازم ارایشی مارک

قیمت ست کامل لوازم آرایشی مک

خرید لوازم آرایشی ارزان


پیوند دما

محل قرار گیری: سوراخ های پوستی را می توان در هر سطح صاف بدن قرار داد ، اما معمولاً روی گونه ها ، روی استخوان های یقه ، برآمدگی پشت ، پشت گردن ، بازوها ، باسن ، ساعد و یا قفسه سینه قرار می گیرد.

قیمت: بین 70 تا 100 دلار ، اگرچه جواهرات هزینه اضافی است.

PAIN LEVEL: 3/10 ، اگرچه این به محل سوراخ شدن بستگی دارد.

مدت زمان بهبودی: به طور متوسط ​​، سوراخ شدن پوست بین یک تا سه ماه طول می کشد تا بهبود یابد.

بعد از آن: روزانه یک بار منطقه را تمیز کنید ، با یک حوله کاغذ تمیز خشک کنید و سپس یک باند جدید را بمالید. هفت روز تکرار کنید.

زمان درد و شفابخشی
دقیقاً مانند هر تغییر بدن ، در مورد سوراخ شدن پوست درد به وجود خواهد آمد. اگر تحمل درد شما بسیار زیاد نباشد ، به احتمال زیاد نوعی ناراحتی را احساس خواهید کرد - خواه یک خرج کردن یا احساس احشایی تر.


دارلینگ خاطرنشان می کند: سوراخ های پوستی مانند فشار احساس می شوند. "همه کمی متفاوت هستند ، بنابراین ممکن است سطح درد با دیگران متفاوت باشد. بیشتر مشتری های من می گویند که آنطور که انتظار می رفت بد نبود!"


این امر به جایی بستگی دارد که محل سوراخ کردن پوست را نیز انتخاب کنید. با توجه به قرار گرفتن اعصاب ، ضخامت های مختلف پوست و نزدیکی به رگ ها در هنگام انتخاب مکان مفید خواهند بود ، زیرا همه این عناصر هستند که بر میزان صدمه به سوراخ شدن سوراخ می کنند.


به طور متوسط ​​، سوراخ شدن پوست بین یک تا سه ماه برای بهبودی طول می کشد. با این وجود ، مدت زمان کاملاً بستگی به نحوه مراقبت از آن دارد. در حالی که باید مراقب علائم احتمالی عفونت باشید ، طبیعی است که یک محل سوراخ شده پوسته پوسته نشود و کمی متورم شود.

هزینه سوراخ کردن پوست
هزینه سوراخ کردن پوست کاملاً به استودیو مربوط است ، اما یک کار برجسته توسط یک اسکله معتبر و با تجربه معمولاً بین 70 تا 100 دلار برای شما هزینه خواهد داشت. توجه به این نکته حائز اهمیت است که بسیاری از مغازه ها علاوه بر سرویس پیرسینگ واقعی ، جواهرات خود را نیز پرداخت می کنند ، بنابراین برای پرداخت هزینه مناسب و مناسب فلز با کیفیت ، از 10 تا 50 دلار یا بیشتر در هر کجا هزینه کنید.

در بالای قیمت پایه و قیمت جواهرات ، چند عنصر دیگر نیز وجود دارد که باید از آنها مراقبت کرد. درست مثل گرفتن یک خال کوبی ، استاندارد است و انتظار می رود که برای سخت کوشی آنها ، 20٪ از سوراخ های خود را نوک بزنید ، اما اگر احساس تمایل دارید بیشتر باشد. همچنین هزینه های مربوط به مراقبت های بعدی مانند محلول نمکی و باند نیز وجود دارد.

بهترین راه برای درک دقیق درباره اینکه واقعاً هزینه سوراخ کردن پوست چقدر است ، این است که قبل از قرار ملاقات خود با مغازه تماس بگیرید و بپرسید که آنها چه اتهامی را دریافت می کنند ، و همچنین آنچه را برای مراقبت های بعدی توصیه می کنند ، بنابراین می توانید قبل از برنامه ریزی حتی آماده شوید.

مراقبت های بعدی
دارلینگ می گوید: "من به مشتریانم پیشنهاد می کنم که روزی یک بار منطقه را کاملاً تمیز کنند ... حوله را با یک دستمال کاغذ تمیز خشک کنید ، سپس یک باند جدید را بمالید." "این روال باید به مدت وفادار به مدت هفت روز رعایت شود ؛ فراتر از روز هفتم ، هیچ باند کمک نمی کند ، اما بهداشت مناسب برای یک درم شاد و سالم مهم است."

در طی روند بهبودی ، حتماً حفظ کنید

خرید لوازم آرایشی ثانیکالا

نظرات (۲)

بسیار عالی و مفید بود

I'd like to find out more? I'd care to find out some additional information.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی